Alle vragen


Reservering plaatsen

Is het noodzakelijk om te reserveren?

Een bezoek aan ons wellnessresort dient u vooraf te reserveren. Zo bent u ervan verzekert dat u heerlijk kunt komen genieten. Wij raden u aan dit tijdig te doen.

Reserveer hier uw saunabezoek

Is het mogelijk om een badset te huren?

In het resort gebruikt u een badjas, badhanddoeken en slippers. U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen, maar u kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop. Indien u dit wenst te huren, kunt u dit bij binnenkomst aangeven.

Wat zijn de tarieven voor het gebruik van de faciliteiten?

U heeft de mogelijkheid om een arrangement (vanaf 09:00 uur) te reserveren via de website. U dient voorafgaand uw bezoek een reservering te maken. Om de kwaliteit te kunnen bieden aan al onze gasten, bieden wij uitsluitend arrangementen aan of een entree i.c.m. een behandeling of culinair gerecht.

Bekijk de tarieven

Vanaf hoe laat is een avondarrangement geldig?

Bij een avondarrangement bent u welkom vanaf 16:30 uur. Het is verplicht om vooraf te reserveren voor een saunabezoek. 

Is het mogelijk om een reservering te maken terwijl de kalender rood is?

Online kunt u de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop u wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. U kunt dan helaas geen reservering meer plaatsen. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer u door omstandigheden bent verhinderd, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven, zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Wij verwijzen u graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Is het mogelijk enkel een saunabezoek te reserveren?

Het is niet mogelijk enkel een saunaentree te reserveren voor ons resort. Om de kwaliteit te kunnen bieden aan al onze gasten, bieden wij uitsluitend arrangementen aan. U heeft de mogelijkheid te kiezen uit één van de met zorg samengestelde wellnessarrangementen

Kunnen er toeslagen berekend worden?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken. 

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer u een reservering plaatst op onze website, kunt u tijdens het reserveringsproces aangeven hoe u wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje, die u om uw pols dient te dragen. Wilt u een hapje eten, drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt het polsbandje gescand. Bij vertrek levert u het polsbandje weer in en voldoet u de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos. Bent u in het bezit van een cadeaubon die wij accepteren? Dan kunt u deze uiteraard bij vertrek inleveren.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wilt u de betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem uw geldige Wellness Giftcard mee naar het wellnessresort om deze te verzilveren. 

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Een e-ticket dient u vooraf online te verzilveren via de website. Met de unieke e-ticketcode kunt u een reservering maken voor een exclusieve wellnessdag. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. 

Hoe werkt het reserveren met een e-ticket?

U kunt de stappen doorlopen die op uw e-ticket vermeld staan. Komt u er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe u uw e-ticket het beste kunt verzilveren.

Is een e-ticket voor een dagarrangement, ook voor in de avond geldig?

Het is mogelijk om uw e-ticket voor een dagarrangement alleen in de avond te gebruiken. U bent vanaf 09:00 uur van harte welkom! 

Reserveren met een e-ticket lukt niet, wat nu?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van uw e-ticket vindt u onder de barcode. U kunt de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Komt u er niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

Culinair

Wat zijn de openingstijden van het restaurant?

Het restaurant is vanaf 09:00 uur geopend voor een drankje, kopje koffie of thee en kleine hapjes. Van 12:00-22:00 uur is de keuken geopend en kunt u er niet alleen terecht voor een verfrissend drankje, heerlijke champagne of luxe cocktails, maar ook voor de beste gerechten van de Teppanyaki, oesters en onder andere een heerlijk 2-, 3-, 4- of 5-gangen lunch/diner.

Is het reserveren van een tafel in het restaurant verplicht?

U hoeft niet vooraf te reserveren voor een hapje of drankje in het restaurant. In ons restaurant kunt u terecht voor de ultieme culinaire beleving. Geniet van een een 3-gangen diner of ervaar de Japanse keuken. Kies bijvoorbeeld voor de Teppanyaki, waar de chef de meest unieke gerechten, ter plekke, voor u bereidt.

Culinaire beleving

Is het toegestaan om zelf eten en drinken mee te nemen?

Ons wellnessresort biedt alles wat u nodig heeft, eten of drinken meenemen is dus helemaal niet nodig en tevens niet toegestaan! Omdat we het belangrijk vinden dat u voldoende drinkt gedurende de dag, is het meenemen en hervullen van flesjes (water) uiteraard wel toegestaan. 

Ontdek de culinaire beleving en de mogelijkheden tijdens uw saunadag.

Is het mogelijk om te lunchen en/of te dineren?

Het is mogelijk om tijdens uw wellnessdag bij ons wellnessresort te lunchen en/of te dineren. Onze koks bereiden graag voor u fantastische gerechten van heerlijke Japanse Teppanyaki, smakelijke oesters, à la carte gerechten tot aan een 3-, 4- of 5-gangen lunch/diner. Laat het u aan niets ontbreken tijdens uw unieke saunadag. Ontdek meer informatie over de culinaire beleving.

Welke gerechten worden er geserveerd?

In ons restaurant kunt u terecht voor de ultieme culinaire beleving. Geniet onder andere van een heerlijk 3-, 4- of 5-gangen lunch/diner of ervaar de Japanse keuken. Kies bijvoorbeeld voor de Teppanyaki, waar de chef de meest unieke gerechten, ter plekke, voor u bereidt. Bekijk hier alvast de menukaart.

Behandelingen / rituelen

Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van de behandeling?

Het is mogelijk om een voorkeur als tijdstip aan te geven, tijdens het online reserveren kunt u een voorkeur noteren in het opmerkingenveld. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter kunnen wij het helaas nooit 100% garanderen.

Zijn de tijden van de behandelingen vooraf bekend?

De behandeltijd verneemt u bij aankomst. U kunt tijdens het reserveren een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kunt u een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Welke behandelingen en/of wellnessrituelen kan ik reserveren?

Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die u kan toevoegen aan uw wellnessdag. Naast de behandelingen worden er ook wellnessrituelen aangeboden. 

Wat is een wellnessritueel?

Dagelijks worden er diverse wellnessrituelen aangeboden. Bij deze sessies, gegeven in een kleine groep staan geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Deze wellnessrituelen worden door een specialist uitgevoerd.

Is het mogelijk om de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren, is dit uiteraard mogelijk. Onze medewerkers bij de receptie informeren u graag! 

Voor meer informatie bekijkt u alle behandelingen.

Is het mogelijk een voorkeur uit te spreken voor een masseur?

Indien u een voorkeur heeft kunt u dit aangeven bij het plaatsen van de reservering. Echter, wij kunnen hier nooit een garantie op geven. Iedere masseur doet zijn/haar uiterste best om u dag extra bijzonder te maken met een heerlijke behandeling. 

Is het mogelijk een behandeling te reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is alleen mogelijk om een behandeling te reserveren in combinatie met een arrangement of een entree.

Wat zijn TREATMENTS® behandelingen?

Een Treatment is een full body behandeling waarbij er gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Waan uzelf in een andere wereld met de unieke TREATMENTS® behandelingen. Deze bestaan uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Met vier varianten is er altijd een Treatment die bij u past.

Moet ik een behandeling en/of wellnessritueel vooraf reserveren?

Wanneer u een behandeling en/of wellnessritueel wenst te ondergaan tijdens uw wellnessdag is het raadzaam om deze vooraf te reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan u bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of wellnessrituelen beschikbaar zijn.

Is het mogelijk om meerdere behandelingen en/of wellnessrituelen te combineren?

Het is mogelijk om meerdere behandelingen en wellnessrituelen te reserveren. Houd er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door u wordt doorgegeven tijdens het reserveringsproces. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.

Kan ik een behandeling en/of wellnessritueel annuleren?

Het is mogelijk om uw reservering te wijzigen en/of te annuleren. Vergeet niet rekening te houden met de annuleringvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 72 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.

Wat is het verschil tussen een TREATMENTS® behandeling of een massage?

Bij een full body TREATMENTS® behandeling staat de beleving voorop waarbij gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Iedere Treatment behandeling bestaat uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Bij een gewone massage wordt er uitsluitend een massage gegeven door de specialist.

Over het resort

Moet ik een sauna handdoek meenemen?

U kunt uw eigen handdoek meenemen bij een bezoek aan ons wellnessresort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, u kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn, zodat u met uw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met uw voeten, dit in verband met de hygiëne. Wilt u toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren

Is het gebruik van een mobiele telefoon, tablet, e-reader, smart-watch toegestaan?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het wellnessresort is een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wilt u een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de guest relations officers beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Wat is de minimum leeftijd voor een bezoek aan Thermen Barendrecht?

Vanaf de leeftijd van 18 jaar is iedereen welkom bij ons wellnessresort. Het is verplicht om een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd naar vragen.

Is er een kolfruimte en is daar een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer u dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze guest relations officers u graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Welke parkeermogelijkheden zijn er?

Als gast van ons wellnessresort kunt u de auto bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Thermen Barendrecht beschikt ook over oplaadpunten voor uw elektrische auto, hier kunt u de auto laden met uw laadpas. Let op: u parkeert op gemeenteterrein, wij raden onze gasten aan om in de vakken te parkeren. Het parkeren buiten de vakken wordt beboet.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer u een reservering maakt via onze website, kunt u tijdens het reserveringsproces aangeven hoe u wenst te betalen: via iDEAL of creditcard.

Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje die u om uw pols dient te dragen. Wilt u genieten van een culinaire beleving of gebruik maken van een behandeling, dan wordt het polsbandje gescand. Bij vertrek levert u deze weer in en voldoet u de openstaande rekening, bij voorkeur met PIN of contactloos. Bent u in het bezit van een cadeaubon die wij accepteren? Dan kunt u deze uiteraard bij vertrek inleveren.

Verhuren jullie een badset of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen, maar u kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop, maar het is ook toegestaan om uw eigen slippers mee te nemen. Indien u dit wenst te huren, kunt u dit bij binnenkomst aangeven.

Mag ik roken in het wellnessresort?

Ons wellnessresort is rookvrij. Roken is alleen toegestaan in een speciale rookzone.

Zijn er kranten en tijdschriften aanwezig?

Er zijn kranten en tijdschriften beschikbaar voor onze gasten in ons wellnessresort. 

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Thermen Barendrecht is beperkt rolstoelvriendelijk. Niet alle faciliteiten en verdiepingen zijn geschikt voor een rolstoel. Wel bevindt het grootste gedeelte van de faciliteiten zich op de begane grond. Door het grote aanbod aan faciliteiten bij Thermen Barendrecht blijft er altijd voldoende keus over voor de bezoeker om wel gebruik van te kunnen maken. Er is geen lift aanwezig, waardoor u helaas geen gebruik kunt maken van de faciliteiten en behandelruimtes op de eerste verdieping. Er is wel een douchestoel, maar geen invalidentoilet aanwezig. De kleedruimtes bevinden zich op de begane grond.

Wat kan ik verwachten bij een wellnessdag?

Geniet de hele dag van de ultieme wellnesservaring in ons sterrenresort. Laat u verrassen door de vele sauna- en wellnessfaciliteiten. Kom tot rust in één van de relaxruimtes of geniet van een culinaire experience in het restaurant. Bent u niet eerder naar de sauna geweest? Lees meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Zijn er badkledingdagen?

Thermen Barendrecht heeft geen badkledingdagen. 

Worden er abonnementen aangeboden?

Thermen Barendrecht biedt geen abonnementen aan. U kunt uitsluitend een arrangement of een entree i.c.m. een culinaire beleving of behandeling reserveren via onze website. 

Is reserveren voor een saunadag noodzakelijk?

Een bezoek aan ons wellnessresort dient u vooraf te reserveren. Wij raden u aan dit tijdig te doen, om teleurstelling te voorkomen.

Reserveer hier uw saunabezoek

Worden creditcards geaccepteerd?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Wat zijn de openingstijden van het wellnessresort?

Wij zijn geopend van maandag t/m zondag van 09:00 uur tot 23:00 uur. Bekijk ook de openingstijden tijdens de feestdagen.

Is het wellnessresort te bereiken met het openbaar vervoer?

De bereikbaarheid via openbaar vervoer is niet optimaal, dit omdat u uit dient te stappen bij de bushalte Zichtwei. Vanaf daar is het nog 20 minuten lopen. Wilt u de exacte reis uitstippelen, bekijk hier alle informatie.

Loop ik de hele tijd naakt in het wellnessresort?

In ons restaurant, op het terras en relaxruimtes dient u een badjas te dragen. Wanneer u gaat zwemmen bent u wel naakt. Als u de sauna in gaat, kunt een handdoek omslaan wanneer u dit wenst. U loopt dus niet de hele tijd naakt in het resort. 

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens een wellnessdag goed te drinken. U kunt uw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Wat moet ik meenemen voor een wellnessdag?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen, zodat u optimaal kan genieten van uw saundag. Bent u iets vergeten? U kunt de items ook bij ons huren

✔Groot badlaken;
✔Twee handdoeken;
✔Badjas;
✔Badslippers;
✔Flesje water;
✔Eventueel: een tijdschrift of een boek;
✔Eventueel: eigen doucheproducten.

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat u naar de sauna gaat, is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Thermen Barendrecht beschikt over oplaadpunten voor een elektrische auto, hier kunt u de auto laden met uw eigen laadpas.

Cadeaubon

Kan ik reserveren met een cadeaubon?

Wilt u de betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem uw geldige Wellness Giftcard mee naar het wellnessresort om deze te verzilveren. 

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kunt u online bestellen. Daarnaast kunt u deze ook bij de receptie aanschaffen.

Worden de VVV cadeaubonnen geaccepteerd?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Deze kunt bij de balie van het wellnessresort of bij één van de andere aangesloten wellnessresorts aanschaffen. Uiteraard kunt u de Wellness Giftcard ook online aanschaffen.

Accepteren jullie de Nederlandse Sauna Cadeaubon?

Wij accepteren de Nederlandse Sauna Cadeaubon niet.

Accepteren jullie de cadeaukaart BeautyCadeau kaart?

Wij accepteren de BeautyCadeau kaart niet.

Mijn reservering

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken u tevens vriendelijk doch dringend om u aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Mocht u onverhoopt toch later aankomen, dan horen wij dat graag.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Indien u een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van uw reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien u een reservering plaatst, dan gelden onze annuleringsvoorwaarden.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van uw reservering.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst.

Mocht u geen bevestiging ontvangen hebben en u heeft de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij u vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

E-ticket/Voucher

Ik heb een e-ticket, hoe kan ik de geldigheid bekijken?

De geldigheid van een e-ticket kunt u checken door de unieke code van het e-ticket in te voeren op de website bij e-ticket verzilveren. Onder het kopje (bekijk) uw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket.

Waarom is de beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket beperkt?

Om alle gasten (met of zonder e-ticket) de mogelijkheid te bieden om naar ons wellnessresort te komen, bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie, maar de arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer u een arrangementen wenst te reserveren, dan kunt u hier geen e-ticket bij verzilveren. Wij raden onze gasten aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Mag ik een voucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Controleer de geldigheid door uw unieke e-ticketcode in te vullen. Onder het kopje (bekijk) uw reservering staat de actuele geldigheid van het e-ticket. 

Ik heb een voucher voor een dagarrangement, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een voucher voor een dagarrangement is vanaf 09:00 uur geldig. Het is ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

U kunt de stappen volgen die op uw e-ticket vermeld staan. Komt u er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe u een e-ticket verzilverd.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van uw e-ticket vindt u meestal onder de unieke barcode. Daarna kunt u de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Komt u er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. U kunt de eerste unieke code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kunt u herhalen tot maximaal vier codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier uw wellnessdag

Overige vragen

Ik ben zwanger, kan ik dan de sauna in?

Wanneer u gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt, kunt u zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als u dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af, in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar uw lichaam, als het niet prettig aanvoelt, dan gaat u de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.

Waar kan ik terecht voor de gevonden voorwerpen?

Door het volgende contactformulier in te vullen, kunt u contact met ons opnemen. U wordt dan per mail verder geholpen. Gevonden voorwerpen kunnen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.

Wat is een opgiet beleving?

Tijdens uw bezoek aan ons wellnessresort kunt u kosteloos genieten van een opgiet beleving. Dat is een uniek saunaritueel waar verschillende elementen centraal staan. Ontdek ook alle andere wellnessrituelen.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken. 

Is het mogelijk om bij het wellnessresort te overnachten?

Ons wellnessresort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kunt u overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast.

Kan ik met een stoma het wellnessresort bezoeken?

U bent van harte welkom met een stoma. Houd er wel rekening mee dat door het zweten de huidplak los kan laten. Wij adviseren daarom speciale tape te gebruiken om dit te voorkomen. In de sauna verliest u veel vocht en zout, neem daarom voldoende drinken mee om de vochtbalans op peil te houden. Heeft u nog twijfels? Wellicht helpt het artikel van stomaatje.nl u verder. 

Zijn er damesdagen bij Thermen Barendrecht?

Er worden geen damesdagen georganiseerd bij Thermen Barendrecht.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer u een reservering maakt, kunt u tijdens het reserveringsproces aangeven, hoe u wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje, die u om uw pols dient te dragen. Wilt u een hapje eten, drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt het polsbandje gescand. Bij vertrek levert u het polsbandje weer in en voldoet u de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos. Bent u in het bezit van een cadeaubon die wij accepteren? Dan kunt u deze uiteraard bij vertrek inleveren.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.