Reservering plaatsen


Is het noodzakelijk om te reserveren?

Een bezoek aan ons wellnessresort dient u vooraf te reserveren. Zo bent u ervan verzekert dat u heerlijk kunt komen genieten. Wij raden u aan dit tijdig te doen.

Reserveer hier uw saunabezoek

Is het mogelijk om een badset te huren?

In het resort gebruikt u een badjas, badhanddoeken en slippers. U bent vrij om uw eigen badset mee te nemen, maar u kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop. Indien u dit wenst te huren, kunt u dit bij binnenkomst aangeven.

Wat zijn de tarieven voor het gebruik van de faciliteiten?

U heeft de mogelijkheid om een arrangement of een dag- of avondentree (vanaf 16:30 uur) te reserveren via de website. U dient voorafgaand uw bezoek een reservering te maken. Om de kwaliteit te kunnen bieden aan al onze gasten, raden wij een arrangementen aan of een entree i.c.m. een behandeling of culinair gerecht.

Bekijk de tarieven

Is het mogelijk om een reservering te maken terwijl de kalender rood is?

Online kunt u de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop u wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. U kunt dan helaas geen reservering meer plaatsen. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Vanaf hoe laat is een avondarrangement geldig?

Bij een avondarrangement bent u welkom vanaf 16:30 uur. Het is verplicht om vooraf te reserveren voor een saunabezoek. 

Is het mogelijk enkel een saunabezoek te reserveren?

Om de kwaliteit te kunnen bieden aan al onze gasten, raden wij onze arrangementen aan. U heeft ook de mogelijkheid een dagentree te reserveren waarbij u al vanaf 10:00 uur kunt genieten in alle luxe. Of ontdek onze exclusieve avondentree waarbij u al vanaf 16:30 uur kunt genieten van alle faciliteiten.

Vanaf hoe laat is een avondentree geldig?

Reserveert u een avondentree? Dan bent u welkom vanaf 17:00 uur. Het is verplicht om vooraf te reserveren voor een saunabezoek.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer u door omstandigheden bent verhinderd, verzoeken wij u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven, zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Wij verwijzen u graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Is een e-ticket voor een dagarrangement, ook voor in de avond geldig?

Het is mogelijk om uw e-ticket voor een dagarrangement alleen in de avond te gebruiken. U bent vanaf 10:00 uur van harte welkom! 

Kunnen er toeslagen berekend worden?

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Wat zijn reserveringskosten?

Per reservering worden er €0,99 reserveringskosten in rekening gebracht. Dit om jouw reservering voor een dagje wellness zo goed mogelijk te verwerken.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer u een reservering plaatst op onze website, kunt u tijdens het reserveringsproces aangeven hoe u wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvangt u een polsbandje, die u om uw pols dient te dragen. Wilt u een hapje eten, drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt het polsbandje gescand. Bij vertrek levert u het polsbandje weer in en voldoet u de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos. Bent u in het bezit van een cadeaubon die wij accepteren? Dan kunt u deze uiteraard bij vertrek inleveren.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wilt u de betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem uw geldige Wellness Giftcard mee naar het wellnessresort om deze te verzilveren. 

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Een e-ticket dient u vooraf online te verzilveren via de website. Met de unieke e-ticketcode kunt u een reservering maken voor een exclusieve wellnessdag. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. 

Ik heb een badenkaart, moet ik dan reserveren?

Indien u in bezit bent van een badenkaart hoeft u niet te reserveren voor een dagje wellness.

Hoe werkt het reserveren met een e-ticket?

U kunt de stappen doorlopen die op uw e-ticket vermeld staan. Komt u er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe u uw e-ticket het beste kunt verzilveren.

Reserveren met een e-ticket lukt niet, wat nu?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van uw e-ticket vindt u onder de barcode. Daarna kunt u de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Komt u er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van uw e-ticket of voucher.

Ik wil bij aanvang van mijn bezoek een badenkaart aanschaffen bij de receptie, moet ik dan een reservering maken?

Wanneer u bij aanvang van uw bezoek een badenkaart wilt aanschaffen bij de receptie, is het niet nodig om van tevoren een reservering te maken. Na aankoop kunt u de badenkaart direct gebruiken.